mandag den 2. februar 2015

Time out

Der er time out i mit opdræt, ja sågar i mit fuglehold i sin helhed. Jeg er atter besværet af det fuglestøv som fuglene afgiver, og der er ingen tvivl om at det ville være sundest for mig at finde nye hjem til mine fugle. Men så nemt er det ikke, for det er jo mine små børn, og jeg elsker hver og en af mine fugle.

Så indtil videre er der ynglestop på ubestemt tid, selvom det har været noget der har bragt stor glæde herhjemme, og noget der er svært at undvære og at have at se frem til. Der er ikke noget mere livsbekræftende end at sætte et forelsket par sammen og følge deres æg fra klæk til flyvefærdige unger, som man næsten ikke nænner at finde nye hjem til, fordi de alle er smukke og unikke.

Heldigvis er det snart forår, og der kan komme mere frisk luft ind i fugleværelset, hvilket kan være med til at mindste mine allergiske reaktioner. Og så tager jeg den derfra.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.